יום חמישי , 24 אוגוסט 2017
פרסומים אחרונים:

מה הדומיין שלכם אומר עליכם?

my-imageמתי בפעם האחרונה עשיתם בדיקת איכות לדומיין שמשמש את העסק שלכם?
האם אתם מצליחים למנף את השם שלכם באמצעות הדומיין הקיים, והאם הוא משרת נאמנה את מטרתכם?

השיווק באינטרנט של עסקים דורש מאמצים רבים ותקצוב נאות. הזירה הדיגיטלית נהיית תחרותיות יותר ויותר ועסקים נדרשים לאמץ את כל השיטות האפשריות על מנת להישאר רלוונטיים בשוק.

הדומיין שלכם, מעבר להיותו כתובת אינטרנטית גרידא, הוא כלי שיווקי חשוב ביותר והוא יכול לתרום או להזיק לתדמית שהעסק שלכם משדר.

ישנם שיקולים רבים בבחירת דומיין מוצלח לעסק, וכדאי לקחת את הזמן על מנת לבחון את כלל ההיבטים.

הנה שני היבטים חשובים בבחירת דומיין שיכולים לעזור לתדמית חיובית עבור העסק שלכם:

פופולאריות הסיומת של הדומיין:

לא משנה איך מסתכלים על זה, הסיומת COM. היא המובילה, ולא פחות חשוב, הנבטחת ביותר על ידי הצרכנים בעולם.

אם אתם פונים לא רק לציבור הישראלי, זאת האופציה הטובה ביותר עבורכם. כל סיומת אחרת משדרת שלא יכולתם להשיג את ה- COM. אז התפשרתם על NET. או משהו אחר. אם מדובר בעסק קטן וצנוע, אולי זה לא נורא כל כך. אבל אם בכוונתכם לשווק את עצמכם כגוף מוביל בתחום כלשהו, כדאי מאוד לבחון אפשרות רכישת הדומיין מבעליו הנוכחי (סביר להניח שהדומיין תפוס).

אם אתם מתרכזים בשוק הישראלי בלבד, יתכן ש- co.il היא הבחירה הנכונה עבורכם. גם כאן הכלל של הפופולארי תקף. עדיף שלא לבחור באלטרנטיבה של org.il

בשני המקרים, אם אין לכם את הדומיין בסיומת הפופולארית, אתם תאבדו טראפיק למי שמחזיק בדומיין הזה, וחבל.

דומיין רוכשים פעם אחת והוא שלכם לתמיד (יש לחדש אותו בכל שנה מול הרשם). לכן, גם אם תצטרכו לשלם סכום התחלתי למי שמחזיק כיום בדומיין, יתכן מאוד שלטווח הארוך זה ישתלם לכם.

דומיין קצר ולעניין:

עקרונית, ככל שדומיין קצר יותר, כך הוא קליט יותר. אם אתם מפרסמים את עצמכם עם דומיין קצר, קל לאיות, וכזה שעובר טוב במבחן הרדיו (נסו לדמיין שאומרים את השם ברדיו – כמה קל לזהות ולזכור את השם), הדומיין יכול לתרום משמעותית לתדמית העסקית.

לסיכום: תחשבו על העסקים / אתרים המוכרים ביותר עבורכם. מה המכנה המשותף לרוב המכריע? בדיוק! שם דומיין קצר וקליט בסיומת הרלוונטית ביותר.

גם אם אתם כבר משתמשים בדומיין מסוים, לפעמים כדאי לשקול להחילף / לשדרג את הדומיין שלכם, גם אם יש לכך השלכות על הדירוג שלכם בטווח הקצר וגם אם זה גורם לכם / למי שמטפל ו/או מקדם עבורכם את האתר כאב ראש. השם שלכם הולך אתעם שנים רבות קדימה וכדאי להתמקם בשוק עם שם טוב. לקריאה נוספת מומלץ לעיין בבחירת שם לעסק ב-7 שלבים.

אחסון אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. Required fields are marked *

*